Inschrijfformulier

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Om u in te schrijven voor een cursus dient op CURSUSAANBOD te klikken boven in de menubalk.)
Dit inschrijvingsformulier is uitsluitend bedoeld voor personen die lid willen worden van E.H.B.O. Oisterwijk en in het bezit zijn van een GELDIG ORANJE KRUIS:
- EHBO-diploma of
- EHAK-certificaat en/of
- Reanimatie/AED certificaat

Wilt u ons, per e-mail, ook een overzicht toesturen van de door u behaalde competenties.
Voorzien van:
- naam voormalige EHBO-vereniging
- naam EHBO-instructeur
- diplomanummer EHBO-instructeur

Contributie:
Wij innen de contributie éénmaal per jaar via automatische-incasso.
Door ondertekening van dit formulier geeft u toestemming aan:
- E.H.B.O. Oisterwijk om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schrijven.
- Uw bank om doorlopend een bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van E.H.B.O. Oisterwijk.

Indien u het niet eens bent met de afschrijving dan kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden. Uw rechten staan omschreven in een afschrift dat u kunt opvragen bij uw bank.

Doorlopende SEPA-machtiging - gegevens incassant:
Naam: E.H.B.O. Oisterwijk
Adres: Blokshekken 6
Postcode: 5061 HA
Woonplaats: Oisterwijk
Land: Nederland
Incasso ID: NL48ZZZ402584400000
Kenmerk machtiging: Contributie

Mandaatkenmerk: Wordt aangemaakt door de Ledenadministratie van E.H.B.O. Oisterwijk na ontvangst van het formulier.

Wilt u dit formulier invullen en ondertekenen door de vinkjes aan te klikken?

Adresgegevens

Diploma

Bankgegevens

Indien minderjarig: Vul de naam & e-mailadres van een ouder/voogd in