G R A T I S   E H B O   C U R S U S !

Krijgt u geen (of een gedeeltelijke) vergoeding van uw
                                                                                zorgverzekeraar, dan bieden wij een gratis cursus aan.

Dit moet wel vooraf schriftelijk worden aangetoond.
                                                                Ook moet u in de gemeente Oisterwijk wonen.

Welkom op de website van E.H.B.O. Oisterwijk

EERSTE HULP VERLENEN DAT WIL JE TOCH OOK KUNNEN?

Wat is EHBO?

EHBO (Eerste Hulp bij Ongelukken en ziekten) is hulp die op verantwoorde wijze door leken geboden kan worden.
Als er een ongeluk(je) is gebeurd dan wil je toch kunnen helpen!
Met het Diploma Eerste Hulp van Het Oranje Kruis op zak, weet je zeker dat je het écht kan!

Door te weten wat je moet doen krijg je meer zelfvertrouwen en kan je snel iemand helpen èn weet je ook wat je vooral niet moet doen.
Je kan op de juiste wijze eerste hulpverlenen aan familie, vrienden, collega’s, clubleden en anderen en je voorkomt zo erger letsel.
Je leert niet alleen onderscheid te maken in wat je zelf kunt behandelen maar ook wanneer je iemand naar de huisarts moet verwijzen of een ambulance moet bellen.

Collecte. Wil je meehelpen? Meer.

COLLECTE

E.H.B.O.-vereniging Oisterwijk collecteert altijd in de twee weken van de herfstvakantie.

Als vereniging zijn wij voor een groot deel afhankelijk van deze collecte.

Wij sparen voor de aanschaf van een nieuwe AED om te gebruiken tijdens de evenementen in Oisterwijk.

Treft u een van onze collectanten niet bij u aan de deur en draagt u ons een warm hart toe dan vragen wij u om een bedrag over te maken op onze bankrekening:
(NL 40 RABO 013 897 3369).

OF gebruik de QR-code.

Alvast hartelijk dank daarvoor!

EEN LEVEN REDDEN!

KETEN VAN OVERLEVEN